7 feb. 2014

Nyfiken i en strut


Mega kväll:)

Härom dagen visade jag bilder på mig i en ny topp som jag fyndet på Mega (av alla ställen!).
Jag blev lite nyfiken på märket, och googlade efter fler plagg från object. 

Lustigt nog, så hittade jag samma topp som jag köpt fast för dubbla priset (trots att det var nedsatt från 360kr!). 
Fynd är det bästa jag vet!





På objekts hemsida såg jag även en klänning som jag blev lite kär i.
Jag föll dess enkelhet och det lilla extra med detaljen vid halsring och ärmar.


Jag fick en känsla av att jag sett den som hastigast på Mega i närheten av toppen som jag köpte…men jag var inte säker. 


På vägen hem idag kunde jag inte låta bli att stanna till på Mega, så jag haltade in…(skavsåret ni vet, som jag berättade om i förra inlägget..suck). 
Jag tänkte även byta Ellens handskar som hon fick, men som var alldeles för stora. Väl i kassan för bytet upptäckte jag att jag tagit med mig Malvas nya handskar som passade ? öh….irriterande!

Men! klänningen fanns där på Mega, och till ett billigare pris än ovan! Jihoo! Passar verkligen en mamma-ledig-plånbok;)!

Den blir nog fin att ha på min födelsedag, som närmar sig:)


Nej, nu är det dags att hoppa i säng.

KRAM 



Inga kommentarer: