4 apr. 2014

Jag vann!

Jippi!

Igår kväll sent när jag låg och huttra lite i en kall säng i stugan (som ingen bott i på länge) och bläddrade igenom nya inlägg på instagram, fick jag helt plötsligt se detta:

Först fattade jag ingenting! Haha men sen ramla polletten ner och jag blev så där löjligt varm inombords och lycklig så jag höll på spricka! Johan hade precis somnat, men jag var nära att väcka honom. 
För att på nåt vis ventilera det hela innan jag höll på och spricka la jag ut en glädje-kommentar på instagram och Facebook!! Haha Ja jag vet! Vilket bekräftelsebehov man har! Hihi tur att man inte är ensam om det :P

Men jäklar i havet vad jag är stolt över att jag fixade milen förra fredagen. 
Arvid är 10 månader och jag klarade det, trots all den smärta, värk och allt jag hade både innan förlossning och efter, så trodde jag inte att detta skulle bra möjligt innan hans 1-års dag. 

Jag ska få nåt paket på posten, stod det i svars-mailet från Röhnisch. Dessutom får jag VIP-rabatt till slutet av detta år! Så coolt!! 
Jag blev utvald av alla bilder! Så jäkla kul:-) detta kommer jag leva på länge! Vilken boost! Nu vill jag bara bli helt kurant, så jag kan dra på mig jogging-skorna och fortsätta RRS!!!

Imorgon bär det iväg till den stora sportshopen i Grebbestad för att inhandla nya löparskor. Jag hoppas att jag hittar samma sort av de jag köpte förra säsongen för de har varit kanon! 

Jag fick hjälp i stan, på Intersport, tror jag det var.  De filmade när jag sprang på ett löpband i butik och berättade sen vad jag behövde för löparskor. 
Jag kan verkligen rekommenderar att ta sig den tiden, om man är ute och joggar ofta, och kanske lägga lite extra på att köpa bra löparskor. Det var en av de bästa investeringar jag gjort!
Undrar vad det blir för färg på dem?!:)

Ha en skön kväll!

Kram ❤️



Inga kommentarer: